6/12/2010

Summer Vintage


While looking for perfect the summer dress, I also saw these gorgeous vintage skirts and dresses. I liked them a lot, but did not buy them because I already have a couple of vintage clothes which I hardly ever wear. Somehow it seems to be a bit difficult for me, to incorporate vintage clothing into my day-to-day life and there aren’t enough ‘special occasions’ coming up either.

Während ich noch nach den perfektem Sommerkleid suche, sah ich auch diese tollen, älteren Röcke und Kleider. Ich mochte diese sehr, habe sie aber nicht gekauft, da ich bereits eine Reihe an Second-Hand Kleidung zu Hause habe, die ich fast nie anziehe. Es scheint für mich recht schwierig zu sein, Second Hand Bekleidung in mein tägliches Leben zu integrieren und genügend ‚besondere
Gelegenheiten’ um diese anzuziehen, habe ich jedenfalls nicht. 


No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails