3/11/2011

Green and Beige/ Grün und Beige


I just finished this small acrylic picture, which happened to become more monochromatic than intended at the beginning,… but every year, when the winter is about to end, I do paint too many beige pictures (there are two more to come …) I was sketching this theme in 2006 and forgot about it for some years. When I was at my parent’s house last year, I rediscovered and decided to finish it finally.
And now bring me all the bright colors… :)

Ich habe gerade dieses kleine Acrylbild beendet, welches einfarbiger wurde, als ursprünglich geplant. Aber jedes Jahr zum Winterende, male ich zuviele beige Bilder (es gibt noch zwei, die fast fertig sind...) Dieses Bild habe ich im Frühjahr 2006 vorskizziert und dann vergessen. Als ich letztes Jahr meine Eltern besuchte, habe ich es mitgenommen um es endlich zu beenden.
Und jetzt möchte ich nur noch leuchtende Farben sehen... :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails