4/25/2015

Strawberry Dress / Erdbeerkleid


When my sister gave me this strawberry dress, I knew that I actually wanted to dress it up with a red cardigan, cute flats and a matching belt. But my post-moving closet still has large gaps in the basics section, so I decided instead to dress down with all-over black. The matching red isn’t forgotten yet… just postponed :) 

Als meine Schwester mir dieses Erdbeerkleid schenkte, wusste ich genau, daß ich es zusammen mit einer roten Strickjacke, roten Schuhen und rotem Gürtel tragen wollen würde. Aber mein Kleiderschrank hat nach dem Umzug immer noch große Lücken aufzuweisen und so wählte ich stattdessen schwarz. Das ‚Rot‘ ist deswegen nicht vergessen, sondern nur verschoben :) 

Dress / Kleid: Olymp & Hades
Cardigan: Donna Karan
Belt, Tights / Gürtel, Strumpfhose: C&A
Scarf / Schal: gifted / geschenkt
Watch / Uhr: Fossil
Shoes / Schuhe: DoGo 
 .

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails