1/31/2017

Daily Art / Jeden Tag Kunst


I wish, I actually would paint something every day, but I don’t always feel inspired enough to do so. But today, I painted these four backgrounds in acrylics and I will try to finish one painting each day. 
Since those are really small pictures, I doubt that I would need more than one hour per day to paint something - so let’s see how it goes :) 

Ich wünschte, daß ich tatsächlich jeden Tag malen würde, aber ich fühle mich nicht inspiriert genug, um das auch zu tun. Aber heute habe ich diese vier einfachen Hintergründe in Acryl gemalt und werde in den folgenden Tagen versuchen, jeden Tag ein Bild zu beenden. 
Da es wirklich kleine Flächen sind (ca. 10 x 15 cm), glaube ich kaum, daß ich pro Bild mehr als eine Stunde brauchen werde - also mal sehen was daraus wird :) 

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails